Eindelijk bericht vanuit ARUBA! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu Eindelijk bericht vanuit ARUBA! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu

Eindelijk bericht vanuit ARUBA!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Michelle

24 April 2008 | Aruba, Palm Beach

Ola!!

Het heeft een beetje (te) lang geduurd, maar dan heb je ook wat om over te vertellen! De tijd vliegt hier echt voorbij, ik zit alweer 2 maanden op het eiland en heb nog maar 3 maanden te gaan..! Het gaat voor mij allemaal véél te snel en wil eerlijk gezegd ook nog lang niet naar huis.. Hier is in ieder geval een update van de afgelopen tijd:

7 April zijn mijn ouders, Wesley en Brechtje aangekomen op Aruba. In de twee weken dat ze hier waren hebben we veel leuke dingen samen gedaan en meegemaakt. Ten eerste was ik 9 April jarig (nog bedankt voor de berichtjes / smsjes / mailtjes) Op mijn verjaardag had ik vrij gevraagd en ben ik voor het eerst in een submarine geweest. Deze ging 50 meter diep en maakte zelfs een ‘landing’ op de bodem. Veel mooie vissen gezien en leuk om eens gedaan te hebben! ’s Avonds hebben we sushi gegeten en heb ik mijn verjaardag in het Nederlandse studentencafé de Paddock gevierd, groot succes!! Fantastische avond gehad, helaas moest ik de volgende dag weer om 08:00 fris en fruitig op mijn werk zijn.. Maar ach, het was het waard! Ik ben er achter gekomen dat ik geen sterke koffie moet drinken als ik brak ben, zo’n shot cafeïne heeft op zo’n moment geen goede uitwerking op mijn lichaam..!hahah Voor mijn verjaardag heb ik ook nog mogen genieten van een verjaardagsmassage samen met Francis, lekker zo’n sportmassage! Van mijn ouders heb ik nog een hele mooie zonnebril mogen uitzoeken, ben er héél erg blij mee en hij komt goed van pas!

Omdat ik de afgelopen twee weken van 08:00 tot 17:00 werkte, had ik het weekend vrij en na mijn werk had ik ook nog een hele avond te besteden. We zijn elke dag heerlijk uit eten geweest en dat voor twee weken lang! Ik heb dan ook ongeveer in elk restaurant op Aruba gegeten, erg lekker en gezellig! Daarna ging het feestje meestal nog verder in de stad. Op mijn vrije dagen zijn we naar het strand geweest en hebben we een aantal watersporten gedaan : parasailing, jetskiën, snorkelen en natuurlijk lekker luieren en bruin worden:) Wesley had ook een motor gehuurd waarmee we hebben gereden en we zijn met Quads naar de Natural Pool gereden, wederom een heel avontuur maar erg leuk om gedaan te hebben!

Ik heb ook iets gedaan wat ik ALTIJD al wilde doen, namelijk: salsa lessen nemen!! Ik, Francis en Stefanie hebben al 5 lessen achter de rug en hebben daarmee onze eerste ‘fase’ afgerond en we gaan natuurlijk verder. Ik moet zeggen dat het al aardig goed lukt! Het is echt ideaal: lekker dansen en een goede Work-out in één, en het is zó leuk. We hebben onze salsa moves al een klein beetje kunnen showen in ‘Mambo Jambo’, het lokale salsa café in de stad. Ik ben echt jaloers op de Arubaanse danscultuur, erg sensueel en vol passie heel mooi om naar te kijken en ik kan het iedereen aanraden!

Ik zal ook een kleine update geven van mijn stage: Ik heb voor twee weken gewerkt bij ‘Reservations’, niet erg uitdagend werk, wel hele leuke collega’s en toch weer een ervaring rijker! Sinds deze week is mij een nieuwe functie toegewezen waar ik héél blij mee ben, namelijk: Fun Coördinator (klinkt leuk niet?). Sinds deze week is er namelijk een nieuw project gestart: Love Your Family. Het gaat hierbij om vernieuwde en familie vriendelijke activiteiten voor zowel ouders en kinderen. Ik ben verantwoordelijk voor het coördineren, leiden en verbeteren van de activiteiten. Kortom, de hele dag lekker buiten en activiteiten uitvoeren met (vooral) kinderen. Het is best spannend omdat het project pas deze week is gestart en alles nieuw is. Gelukkig komt er veel interactie met de gasten bij kijken en reageert iedereen erg positief! Ook vind ik het werken met kinderen heel leuk, wel vermoeiend..! Deze functie zal ik de komende maand vervullen en ik heb er zin in!

Helaas heb ik alweer afscheid moeten nemen van een aantal die ik hier heb leren kennen, toch jammer want je bouwt wel een band op in zo’n korte tijd! Ook mijn ouders zijn vertrokken en ik merk weer dat het moeilijk is om in je oude routine te komen, het is toch wel erg stil en alleen zonder hen..! Maar zoals ik al zo vaak heb gezegd: Ik wil echt nog lang niet naar huis, ik heb echt de tijd van mijn leven hier!! Toch valt het me zwaar wanneer ik bijvoorbeeld op mijn verjaardag niet alle mensen van wie ik houd om me heen heb (vrienden en Niek natuurlijk). Jaja, ik mis hem nog steeds….! Gelukkig zijn er al plannen voor een tweede bezoek aan Aruba, dus daar kijk ik al naar uit!

Nou, ik denk dat dit verhaal wel lang genoeg heeft geduurd.. Ik hoop snel weer wat van jullie te horen!

Kusjes en Liefs,

Michelle

  • 24 April 2008 - 06:34

    Brechtje:

    Ik wil weer teruuuuuuug!!!! ;-) Het onwijs genoten Miepie, vond het erg leuk om je gezien te hebben! xx

  • 24 April 2008 - 08:06

    Gonnie:

    leuk al die fotos,vooral als je iedereen kent.en wij hebben ook erg genoten.
    we hebben alle leuke verhalen vertelt aan iedereen.
    gaat het nog steeds leuk met al die kindertjes,we missen je nu wel hoor,en de vakantie was super.
    en goed om te zien dat jij vooral geniet en goed op je plek zit,en leuk om al die andere mensen te ontmoeten.
    nu de groetjes en kusjesxxxxxxxxx
    Gonny en kevin

  • 24 April 2008 - 12:53

    Sander:

    Michelllleee..
    Weer een leuke update ;) Je hebt echt al veel leuke dingen gedaan zeg! Ik kijk er al naar uit om gezellig zondag in Perle D'or te komen wonen, gaaf gezellig worden! Verder ook lekker dat je ongeveer alle restaurants hier al hebt gehad... Tot vrijdag hopelijk, gezellig hapje eten!

    xx Ayo Sander

  • 24 April 2008 - 12:59

    Joyce:

    Hey Chica!

    Jij hebt echt totaal niet stil gezeten haha wat een gave dingen heb je al ondernomen! Ik ga ook op salsales hoor, ben helemaal enthousiast hahaha! Wie weet tot vrijdag maar sowieso tot zondag want dan verhuizen we eindelijk naar Perle d'Or!!!

    xxx Joyce

    joyce1985.waarbenjij.nu

  • 26 April 2008 - 14:48

    Joep:

    He mich, t was kort maar gezellig! pas je een beetje op carlijn?
    x

  • 07 Mei 2008 - 08:25

    Hilda:

    Hoi lieverd,
    Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
    Ik ben nu in Marbella met Eline,Marja en de kids erg gezellig.Zoals je misschien al gehoord hebt kom ik toch niet in mei naar Aruba en Curacou want Kerwin is net hier geweest en ik wil graag mijn huis in orde maken voor de echte zomer begint!
    Ik kom waarschijnlijk half juni.
    Geniet jij nog maar lekkeren tot mails.
    Veel liefs Hilda

  • 10 Juni 2008 - 08:40

    Myrle:

    Hey michelle!

    Wat grappig dat jij fun coordinator bent in aruba! haha.. Hier in Phuket gaan we het love your family project in juli introduceren! ben nu druk bezig met ideeen implementeren etc. Echt grappig dat we beetje met hetzelfde bezig zijn! laatst hadden we een conference call met aruba NY, Bali en mega veel meer starwood hotels, over het project! haha.. Lees dat jij je ook wel vermaakt daar in Aruba.. Heerlijk he elke dag strand? Hier in Phuket ook alles top!
    Veel succes nog met laatste weekjes!

    Kus Myrle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Palm Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2008

Leaving on a jetplane

21 Juni 2008

Foto's

10 Juni 2008

Aruba Ariba!!

24 April 2008

Eindelijk bericht vanuit ARUBA!

22 Maart 2008

From Aruba with Love..!
Michelle

Actief sinds 11 Feb. 2008
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 9331

Voorgaande reizen:

15 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: