From Aruba with Love..! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu From Aruba with Love..! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu

From Aruba with Love..!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Michelle

22 Maart 2008 | Aruba, Palm Beach

Hoi allemaal! Alweer langer dan een maand op Aruba en de tijd vliegt voorbij!! Hier weer een update:

Op mijn werk gaat alles zijn gangetje. Ik moet wel zeggen dat ik het niet erg vind om over 2 weken van afdeling te wisselen! Ik heb het best naar mijn zin bij de Housekeeping, maar heel veel afwisseling is er ook niet.. Ik heb wel voor het eerst kamers moeten schoon maken, en ik heb erg veel respect gekregen voor de mensen die dat elke dag moeten doen! Het is namelijk een zwaar en vies werk. Vooral Spanjaarden zijn niet de schoonste en zeker niet de gulste mensen. (2$ fooi kan echt niet) En omdat er momenteel personeelstekort is, moeten de kamersmeisjes teveel kamers per dag schoon maken en daarom stoppen weer veel meisjes met hun werk. Ze zijn nu met het aannemen van nieuwe mensen. Ik vond het opzich wel leerzaam om mee te maken, maar één dagje is wel genoeg!
Ik heb ook weer een tweede ‘stagiaires meeting’ met de Genereal Manager gehad en hij had een leuke mededeling voor ons, wij als stagiaires mogen ons namelijk aanmelden voor een openstaande vacature voor M.O.D (manager on duty) of / en Director of Fund (verantwoordelijke voor de activiteiten die worden georganiseerd in het hotel). Dit staat natuurlijk erg goed op ons CV en je kan er veel van leren. Toch wil ook nog 6 weken Front Office meemaken voordat ik dit zou willen gaan doen, dus ik moet even afwachten hoe het allemaal gaat. Ook heeft hij laten weten dat er veel mogelijkheden zijn in de toekomst m.b.t. een baan bij een ‘Starwood’ aangesloten hotel als manager!

De afgelopen 10 dagen waren helemaal compleet omdat Niek bij me was! Ik heb hem zo erg gemist! Toen het eindelijk zover was om hem op te halen op de luchthaven was ik zo gelukkig om hem weer te zien dat huilen en lachen elkaar afwisselden. Het was erg vreemd om weer bij elkaar te zijn, maar na een dag samen was alles weer zoals vanouds:)! Van de 10 dagen was ik vier dagen vrij en tijdens die dagen hebben we veel leuke dingen samen meegemaakt. We hebben de tweede dag een Jeep Wrangler gehuurd en daarmee zijn we samen met Francis naar de ‘Natural Pool’ gereden .Dit is een soort natuurlijk meer omringd door de zee en rotsen, je kan er ook erg mooi snorkelen. Je komt hier echter niet zomaar, na een lange en zware Jeep tocht over onbegaanbare ‘wegen’, kom je na ongeveer 1 ½ uur aan op bestemming. Het was een hele zoektocht, maar dat maakt het natuurlijk ook wel spannend en leuk! Tijdens de heenweg werd bewezen dat de toch niet geheel risicovrij was. Een meisje had namelijk een ongeluk gehad met een Quad en moest worden afgevoerd met de ambulance.. Tijdens de tocht kwamen we ook een rare traditie tegen die alle toeristen hebben overgenomen. Namelijk het stapelen van stenen, beetje freaky maar wel leuk! We hebben natuurlijk ook ons eigen stapeltje gemaakt! (zie foto’s).
’s Avonds hebben we gegeten bij veel gezellige restaurants en we hebben zelfs twee keer gebarbecued om het strand met zonsondergang. Verder zijn we naar het strand geweest en heeft Niek (geprobeerd te) kitesurfen. Omdat ik natuurlijk ook moest werken, kon hij zichzelf zo een beetje bezig houden. Gelukkig was ik om 16:00 uur al vrij en hadden veel van mijn vrienden vrij waarmee hij ook dingen kon doen overdag. Niek kon het goed vinden met de mensen die hier woonden en die hij al kende van school dus dat maakte het voor hem wel extra leuk! We hebben ook een keer een boot gehuurd waarmee we hebben gevaren en ’s avonds zijn we nog uit geweest met de groep en naar het casino geweest (waar Niek advies kreeg van twee hele lieve oude mannetjes met heel veel geld)! Kortom: het was erg gezellig!
Maar helaas: ‘All good things come to an end’ en Niek is alweer vertrokken naar Nederland. Het is een fijn idee om hem te betrekken bij mijn leven hier, maar toch is het nu weer extra moeilijk nu hij hier weg is.. Gelukkig komen mijn ouders 7 april al naar Aruba en daar kijk ik ook erg naar uit. Ik heb het zelfs op mijn werk voor elkaar gekregen om extra vrije dagen te krijgen als ik werk tijdens holiday’s, zodat ik meer tijd met hen kan spenderen.
Morgen en overmorgen een lekker Paas - ontbijt op mijn werk in het vooruitzicht!! Fijn Pasen allemaal in Nederland (en Belgie)!

Liefs Michelle

• 23 Maart 2008 - 08:04

Cathy:

Heee liefie!
    Wat fijn om eindelijk wat foto's te hebben gezien! Aruba ziet er echt als een paradijsje uit! Wat fijn dat Niek is langs geweest, jullie hebben vast flink genoten van Aruba saampjes..En wat relaxt dat je al wat meerdere projectjes kan doen bij je stage, super goed!
    Chickie, keep me posted!
    Hele dikke kus

• 23 Maart 2008 - 14:51

Brechtje:

Leukkk, weer een berichtje met ontzettend veel leuke en mooie foto's! Gaat goed met je hè wijffie, zo te lezen en te zien.. Fijn dat Niek er was! Wij zijn al langzamerhand aan het voorbereiden om naar je toe te komen, tijd gaat hard... Heb alvast goede zonnebrand en aftersun gekocht, want anders word ik levend geroosterd ben ik bang, hahaha! Lief, moet ik nog wat dingen voor je meenemen? Iets voor je kopen nog hier? En stuur je me foto's?

Heel veel liefs zus, en tot over 2 weekjes! Kus!

• 24 Maart 2008 - 10:55

Cleo:

aaah het is zon lekker weer bij jullie!! Super relaxed. Hele avonturen, prachtig!

kus, cleo

• 30 Maart 2008 - 16:54

Joep:

Heey Mies!
    Mooi dat het allemaal zo chill is! Ben jaloers! Maar over 2 weken kom ik ook langs. Let je een beetje op car intussen ;)
    x

• 07 April 2008 - 19:09

Shirley:

Hey Michelle,

Afgelopen woensdag ben ik (samen met mijn moeder) even bij je vader en moeder geweest. Ze vertelde over deze site dus nu ik even achter de pc zit, heb ik je maar eens opgezocht.

Zo te zien heb je het er heerlijk naar je zin. Helaas dat Niek er niet bij kan zijn maar dan is het ook wel weer extra leuk om elkaar weer te zien.

Met mij en Daniël gaat het erg goed! Als alles goed gaat, mogen we rond 11 oktober ons eerste kindje in onze armen sluiten! Dat is precies de dag dat mijn ouders samen met jouw ouders op vakantie zouden gaan. Vandaar ook ons bezoekje aan je ouders. Zij zullen het kaartje wel meenemen naar je wat ik aan ze heb gegeven (als ze het natuurlijk niet vergeten).

Over geboorte gesproken. Voor jou schiet het ook alweer aardig op: je 21e verjaardag alweer toch? Bij deze in ieder geval alvast heel erg gefeliciteerd! Ik heb al gehoord dat je vrij bent op je verjaardag dus dan kan ik nog maar 1 ding zeggen:

Maak er een mooie dag van!

Liefs,

Shirley

• 09 April 2008 - 11:58

Siem:

Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is.........

MICHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Lief, van harte met je verjaardag! We maken er vanavond een OH ZO MOOI feestje van!! Maar geniet eerst maar even lekker van je vrije dag!
    Ik val steeds in slaap achter mn computer, maar wat wil je als je om 6u op moet :(

Tot strakjes! Ik ben van 5 tot 6 @ happy hour Eagle beach, misschien zie ik je daar nog?

AYO!

xxxxxx

• 12 April 2008 - 09:31

Wil:

Hoi Michelle het is wel wat laat maar nog van harte met je 21ste verjaardag en het is zeker wel erg leuk nu je ouders en je broer en schoonzusje er zijn geniet er lekker van doe de groetjes aan iedereen veel liefs Wil

• 21 April 2008 - 17:40

Sander:

Hee Michelle,

tijd voor een update hoor :):) Was leuk je tegen te komen onderweg naar Natural Pool! Werkse deze week en we spreken elkaar woensdag weer!! xx Sander