3 weekjes op het eiland..! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu 3 weekjes op het eiland..! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu

3 weekjes op het eiland..!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Michelle

06 Maart 2008 | Aruba, Palm Beach

Na bijna drie weken op Aruba, is het weer tijd voor een update!

Ik zal beginnen met mijn werk. De mensen bij de Housekeeping denken waarschijnlijk dat ik een management stagiaire ben i.p.v. een praktijk stagiaire. Eigenlijk moet ik worden opgeleid tot supervisor, maar op dit moment word ik meer opgeleid tot Housekeeping manager. Omdat de ‘Director’ van Housekeeping afwezig is vanwege ziekte, moeten ik en de Housekeeping manager veel taken overnemen. De Housekeeping manager is pas drie weken geleden gepromoveerd van Supervisor tot Manager en moet ook nog veel leren. Daarom is het is erg druk, maar ook erg leuk!Ik heb een aantal projecten waarover ik verantwoordelijk ben en daardoor gaat de tijd een stuk sneller. Een voorbeeld van zo’n project is bijvoorbeeld: ‘Best Available Room’. Elke kamer moet worden gecontroleerd op onderhoud en inrichting en krijgt vervolgens een cijfer. Die cijfers mag ik aan de kamers toewijzen. Vervolgens moet ik van alle kamers een lijst samenstellen met wat er ‘verkeerd’ aan is (ontbreekt, kapot is, vernieuwd moet worden etc). Dan mag ik ‘workorders’ plaatsen en deze controleren als ze zijn aangekomen en dan opnieuw cijfers toewijzen. En zo zijn er nog meer projecten..!

Behalve mijn werk heb ik nog zat leuke dingen meegemaakt. Vorige week was de opening van een nieuwe hippe club: ‘Senor Frogs’. Ze zijn echter erg streng bij binnenkomst en na een half uur in de rij te hebben gestaan was onze eerste poging zonder ID dan ook grandioos mislukt.. We zijn ook nog een avond met een zogenaamde ‘stagiaires boot’ gaan varen. Dit is georganiseerd voor alle stagiaires op Aruba. Helaas is Wouter in glas gaan staan, maar desondanks was het weer een gezellige avond! Na de boottocht zijn we wederom in de rij van ‘Senor Frogs’ gaan staan, en na een half uur mochten we dit keer wel naar binnen! Er komen hier veel lokale mensen en er word van alles tijdens de avond georganiseerd (spelletjes, salsa etc) Ze hebben zelfs een glijbaan binnen! Na een super leuke avond met dronken taferelen (ik was de BOB en ik noem geen namen;) zijn we de volgende dag niet al te laat opgestaan om naar ‘Baby Beach’ te gaan. Simone, Carlijn en ik hadden namelijk onze vrije dag vandaag. Dit strand is niet zo toeristisch is en je kan er heerlijk snorkelen, zie foto’s! Typisch tropisch stand met super blauw water en wit strand! Echt heerlijk, lekker verbrand natuurlijk maar dat hoort erbij..!
We zijn ook weer naar de bioscoop geweest op het strand, dit keer bewapent met muggenspray en warme kleding. Gek genoeg raak je snel gewend aan het warme weer en krijgen we het ’s avonds zelf een beetje koud. Het blijft natuurlijk echt 27 graden, maar toch;)! Carlijn was ook nog jarig geweest, zijn we lekker uit eten geweest en heeft ze van ons een frikandel speciaal met sterretjes gekregen (en haar eerste duikles)Vandaag is het nichtje van Simone uit Amerika aangekomen, gezellig! En dinsdag komt Niek dan eindelijk (ja eindelijk!!!!!) naar Aruba.. Ik heb hem echt zo erg gemist en kan niet wachten, heb dan ook lekker een dagje vrij genomen zodat we leuke dingen kunnen gaan doen;) Aruba is geweldig, maar zonder Niek toch een stuk minder leuk…!

Nou dat was het weer voor deze keer, ik laat snel weer wat van me horen! Weer bedankt voor alle berichtjes vanuit NL!!! Liefs, Michelle


  • 07 Maart 2008 - 09:01

    Cleo:

    Heey Michelle, ben jaloers op je temperatuur verhalen! Doe de groetjes aan iedereen daar en houd de kamermeisjes in de gaten!

    kus, cleo

  • 07 Maart 2008 - 09:53

    Wil:

    Hoi Michelle wat een leuke foto,s ik heb deze site van je moeder door gekregen en leef zo ook een beetje mee ik vind het geweldig voor jou dat je daar bent wat zul je een hoop beleven en genieten. Door het mooie weer bij jou daar krijg ik hier toch ook wel een beetje hoop op een mooie lente want daar verlangen wij hier erg naar .Zodra ik een foto van Jaimy heb stuur ik die naar jou toe, hij is erg groot geworden en erg ondeugend hij ploegt mijn hele tuin om allemaal gaten graven en je wil niet weten hoe hij er dan uit ziet maar ja het zijn kwajongens streken en dat word wel beter (hoop ik) hij is nu 6 maanden en ik geniet er veel van.Ik wens jou een hele fijne tijd en ik tot mails bye bye.

  • 07 Maart 2008 - 13:36

    Henny Van Bea:

    Hi Michelle, boek direct een kamer, ik kom eraan, geeft niet wat voor werk ik moet doen. hou vol

  • 07 Maart 2008 - 13:51

    Gonny:

    leuke foto,s op de site hoor,kan haast niet meer wachten.
    fijn te horen dat het met je werk nu wat lekkerde gaat,en dat je het druk hebt dan vliegt de tijd.
    leuk dat Niek zo vlot naar je toe komt,geniet van jullie tijd samen.
    groetjes je moeder xxxxsjes

  • 09 Maart 2008 - 16:21

    Nadine:

    Echt zooooo cool die foto's! Ik had ze vrijdag al gezien toen ik lekker de hele dag achter de computer aan het werken was..Benn zooo jaloers :D, vooral als ik nu hier uit het raam kijk en het regent..
    HEEEEElll veel plezier, en vooral natuurlijk als Niek komt!!!!!

    Knufffel, Dien

  • 09 Maart 2008 - 19:24

    Andre En Marijke:

    Hoi Michelle,

    Hallo, hoe is het daar aan de andere kant van de wereld in het lekkere zonnige land ?? Wij zitten hier fijn al de hele dag in de regen en de harde wind....
    Leuk, ik heb deze site via Wil gekregen, leuk hoor, dacht ik stuur je ook even een berichtje.
    We wensen je veel plezier daar en succes met je studie.

    Groetjes van Marijke en Andre.

  • 11 Maart 2008 - 16:46

    Crolp:

    Aaarrrgh! Ik word met de week meer jaloers. Ik verveel mij in module 9. Als ik een rijke bitch was zou ik NU METEEN een ticket naar jou boeken ;-)

    Ook echt vet leuk dat je niet echt praktijk/praktijk werk hoeft te doen, maar ook al behoorlijk wat verantwoordelijkheden krijgt. Lijkt mij uitdagender dan kamers schoonmaken, haha.

    Succes en veel plezier met Niek!!!!!

    Dikke kus, Crolps

  • 15 Maart 2008 - 23:34

    Hilda:

    Hoi lieverd,
    Vanuit een net zo´n zonnig curacoa even dit berichtje.Super dat het zo goed met je gaat,het zal wel helemaal gezellig zijn nu Niek bij je is.
    Ik vertrek morgen weer naar Belgie,we hebben het samen erg gezellig gehad.Kerwin heeft het zoals je weet ook erg naar zijn zin.Jammer dat ik al weer weg moet anders hadden we het kunnen combineren met een reisje Aruba,misschien de volgende keer,ik hoop over 6 tot 8 weken weer in staat te zijn om te komen.
    Lieve beidjes,geniet van elkaar en tot gauw mails of bels. Liefs mamma,Hilda

  • 21 Maart 2008 - 08:42

    Wesley:

    Ik zeg : tijd voor wat nieuwe fotos en een nieuwe Posting :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Palm Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2008

Leaving on a jetplane

21 Juni 2008

Foto's

10 Juni 2008

Aruba Ariba!!

24 April 2008

Eindelijk bericht vanuit ARUBA!

22 Maart 2008

From Aruba with Love..!
Michelle

Actief sinds 11 Feb. 2008
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 9360

Voorgaande reizen:

15 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: