Tweede bericht uit Aruba!! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu Tweede bericht uit Aruba!! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu

Tweede bericht uit Aruba!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Michelle

28 Februari 2008 | Aruba, Palm Beach

Het heeft even geduurd, maar hier eindelijk mijn tweede berichtje uit Aruba!!

Mijn eerste werkweek zit er alweer op! En ik moet zeggen dat ik pas na een week eindelijk een beetje mijn draai heb gevonden in de Housekeeping..! In het begin voelde ik me niet op mijn plaats en had mijn manager weinig tijd voor me.. Na een week hebben ze mij eindelijk uitgelegd dat ze in een hele drukke periode zitten, met veel veranderingen en dat ze daarom weinig tijd hadden om mij goed te begeleiden..Ik heb bijvoorbeeld nog steeds geen rondleiding door het hotel gehad, wat eigenlijk de eerste dag moest gebeuren.. Ik voelde me dan soms ook erg eenzaam: ik zat alleen op een kantoor, en wist niet goed wat ik moest doen en wat er van me werd verwacht.. Jammer genoeg spreken alle werknemers in Housekeeping Papiamento en is hun Engels erg slecht. Enkele kunnen een beetje gebrekkig Nederlands, maar dat blijft ook bij een paar woorden.. Maar gelukkig krijg ik zo langzamerhand mijn eigen taken en meer verantwoordelijkheid en daardoor begin ik het echt leuk te vinden. Ik heb ook gemerkt dat de werknemers een beetje kritisch tegenover stagiaires staan. Je moet ze echt eerst leren kennen, en laten zien wat je kunt en vooral niet denken dat je boven hen staat. Maar gelukkig had ik dat al snel door en accepteren ze mij nu, het is voor hen natuurlijk ook even wennen..! Nu heb ik echt leuk contact met ze en ze zijn ook erg bezorgd om me, ze zeggen: ‘I’m your mother, we will care for you!’ Echt heel schattig!

Naast mijn werk geniet ik natuurlijk volop van mijn vrije tijd! Als ik om 16:00 uur thuis lig ik gelijk om een standbedje aan het zwembad van de laatste uurtjes zon te genieten. (voordeel is dat ik me rond die tijd niet in hoef te smeren;) Zoals ik al eerder zei, zijn de mensen hier ook erg aardig en je voelt je nooit alleen. Zelfs als je alleen wil zijn, zijn er altijd mensen die weer een praatje komen maken! Ook is er hier elke avond wat te doen! Onze groep is nu compleet en het is echt gezellig met zn allen! We hebben alleen wat moeite met de twee auto’s ivm de verschillende werktijden. Maar gelukkig konden we de auto’s wel voor een lage prijs huren! We zijn deze week ook al naar een ‘Moonlight party’ geweest, dat is een feest op het strand tijdens full moon! Het was echt super gezellig (zie foto’s!) Ook ben ik naar de film geweest op het strand, dan lig je op strandbedjes onder de sterrenhemel naar een film te kijken, echt een super leuke ervaring!! Verder ben ik natuurlijk op mijn vrije dag naar het strand geweest, lekker genieten van de zon. Vanavond gaan we de verjaardag van Carlijn vieren, lekker uit eten en op stap! Ja, ik geniet echt van Aruba en langzamerhand ook van mijn werk en ben heel blij met mijn keuze voor dit eiland:) Bedankt voor de reacties en mailtjes!!

Liefs en kus,

Michelle



  • 28 Februari 2008 - 07:57

    Marja Michels:

    Fijn dat je het zo snel al naar je zin hebt. Het lijkt me een geweldige ervaring! Laat binnenkort meer van ons horen.

    Marja Michels

  • 28 Februari 2008 - 08:07

    Brechtje:

    Klinkt super Miep!!!! En fijn dat je je draai hebt gevonden.. Erg leuk om je verhalen te lezen en je foto's te zien!

    Krijg nu helemaal zin om naar je toe te komen.. :-) :-)
    Stuur je op tijd foto's? Ga ik ze voor je uitprinten..

    Liefs!!!!! x

  • 28 Februari 2008 - 08:24

    Wesley:

    Nog 5 weeken en dan is de pret voorbij.

    Want dant komt de familie Oosthuyzen die richting. :)

    Much love wesley

  • 28 Februari 2008 - 09:01

    Gonny:

    Hoi michelle

  • 28 Februari 2008 - 09:07

    Gonnie:

    Hi Michelle het klinkt allemaal erg leuk,we kunnen niet wachten om het met jou te delen.jammer dat ik je gisteravond op skype gemist heb. Ik ben blij te horen dat je je plekje heb gevonden en dat je het naar je zin hebt.leuke foto,s nou veel olezier en tot horens kxxxjes je moeder

  • 28 Februari 2008 - 11:50

    Cleo:

    heey michelle wat relaxed klinkt dat allemaal! heerlijk op je strandbedje... Je werk komt vast allemaal goed met alle big mamma's om je heen!

    kus!

  • 28 Februari 2008 - 12:06

    Floor:

    Hi Sweety!
    (om in arubaanse termen te blijven :)
    Fijn om weer wat van je te lezen! Gelukkig dat je al wat begint te wennen, maar dat is altijd in het begin. Wat lief dat die mamma's zo bezorgd om je zijn. Foto's zien er ook top uit, lekker chillen met die billen!
    Geniet ervan!
    Dikke kus Flo

  • 28 Februari 2008 - 15:01

    Nadine:

    Echt zoo leuk om te lezen hoe je het daar hebt, en om de foto's te zien. Echt super gaaf joh!!! Geniet er écht van!!!

    Hele dikke knuffel, Dien

  • 02 Maart 2008 - 04:34

    Cathy:

    Hee liefie!
    Hoe is het met je? Bevalt het werken al wat beter? En hoe is het nachtleven daar, volgens mij echt te fabulous! Hoe vet dat je zelfs film vanaf het strand kunt zien! Ik stuur je hopelijk snel een mail! (heb nog geen internet op mijn kamer)
    Hele dikke kus van mij

  • 02 Maart 2008 - 04:35

    Cathy:

    P.s. ook hele dikke kussen (echt geven!) aan de rest!

  • 04 Maart 2008 - 07:57

    Kevin:

    Hoi liefje,
    Leuk om je af en toe op skype te zien en te spreken. De mmonlight party lijkt ook lekker relaxed! Met je werk komt het allemaal goed. Heeft effe de tijd nodig voor iedereen om te wennen.
    Wij tellen de weken inmiddels af!
    Kusjes. Paps.

  • 04 Maart 2008 - 10:45

    Carola:

    Hey meis!

    Woww... ik ben écht jaloers! Kan ik niet nog een keer op praktijkstage? Ik zou nu wel weten waar;-) Cannes was gaaf, maar dit... lijkt mij geweldig!!!

    Ik hoop dat je goed geniet van deze tijd van je leven! Ik blijf je verhalen volgen...

    Veel succes lieverd!

    Dikke kus, Carola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Palm Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2008

Leaving on a jetplane

21 Juni 2008

Foto's

10 Juni 2008

Aruba Ariba!!

24 April 2008

Eindelijk bericht vanuit ARUBA!

22 Maart 2008

From Aruba with Love..!
Michelle

Actief sinds 11 Feb. 2008
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 9361

Voorgaande reizen:

15 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: