Aruba Ariba!! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu Aruba Ariba!! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu

Aruba Ariba!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Michelle

10 Juni 2008 | Aruba, Palm Beach

Hoi lieve mensen in NL. Ik heb dan eindelijk de tijd genomen om weer eens wat van me te laten horen..! Ik weet het, ik schaam me diep… Ik moet dan ook diep in mijn geheugen graven om de gebeurtenissen van de afgelopen maand(en) te beschrijven.

Het einde is in zich nog maar 5 weken en dan is dit mooie avontuur op Aruba afgelopen.. Ik zie mezelf nog aankomen op Aruba, alsof het vorige week was.. Binnen nu en twee weken vertrekt half perle d’or terug naar huis en alle stages komen tot een einde. Wij zijn één van de laatste mensen die tot half juli blijven. Het eerste afscheid op het vliegveld zit er al op..! Het is echt heel vervelend om afscheid te nemen, zoals ik al zei bouw je toch wel een band op met de mensen die je hier hebt leren kennen… Het is ook erg dubbel als je daar op het vliegveld staat: aan de ene kant denk je: ik ben blij dat ik nog niet naar huis hoef en ik moet nog zoveel mogelijk genieten van mijn tijd hier want het is bijna voorbij, maar aan de andere kant betrap ik mezelf erop dat ik de laatste weken soms ook kriebels krijg naar NL en dan vooral mijn oude leventje..! Ik besef me wat een fijn leven ik thuis heb en ik begin jullie allemaal toch erg te missen.. Hoe heerlijk moet het zijn om weer terug bij je vrienden, familie en weer terug bij Niek te zijn. Samen zijn, dat mis ik echt..

Ik heb zoveel dingen meegemaakt de afgelopen tijd, dat het eigenlijk onmogelijk is om alles te vertellen.. Ik zal de hoogtepunten beschrijven. Dan begin ik natuurlijk met het bezoek van mijn liefste vriendje naar Aruba, het tweede bezoek wel te verstaan! Jaja, ik heb maar geluk met zo’n vriendje.. We hebben echt een geweldige tijd samen gehad! Ik ben echt blij dat hij is langs geweest, als je na zo’n lange tijd weer samen bent weet je gewoon weer dat het goed zit.. Laat ik eerlijk zijn, 5 maanden is een lange tijd met als enige communicatiemiddel de telefoon.. Het is zeker niet bevorderlijk voor een relatie.. Toch was het vanaf het eerste moment weer alsof de maanden ertussen niet hadden bestaan..! Niek bleef één week en ik hoefde gelukkig maar één dag te werken, voor mij betekende dat dus ook vakantie!! We hebben lekker op het strand gelegen, Niek heeft natuurlijk gekitesuft en we zijn heerlijk uit eten geweest en ’s avonds natuurlijk op stap! We hebben ook nog een dag Quads gehuurd en met z’n vieren rond het eiland gereden, erg leuk behalve dan dat we drie lekke banden hadden en mijn quad op een gegeven moment kapot ging.. Ik heb ook nog een erg mooi en super lief verjaardagscadeau gekregen van Niek, namelijk een hele mooie ring:)! Ben er echt heel blij mij en trots op! Die 7 dagen vlogen voorbij en het was toch weer moeilijk om afscheid te moeten nemen..

Ik heb natuurlijk ook nog andere leuke dingen gedaan, namelijk mee geweest op de ‘Mi Dushi’ en ‘Palm Pleasure’ Dit zijn een soort ‘party’boten waar je voor weinig geld kan genieten van een open bar en veel gezelligheid!! Je kunt er heerlijk zonnen, snorkelen en ‘rope swingen’. Echt super gezellig! Ook heb ik veel gezellige stapavondjes achter de rug en aangezien ik de laatste tijd avonddiensten heb gehad, heb ik volop kunnen genieten! Ik zou zeggen: ‘a picture says more than a thousand words’! Er zijn erg veel foto’s gemaakt en die staan allemaal op mijn site, mooie avonden met mooie herinneringen!

Een ander hoogtepunt is toch wel: SALSA! We zijn nog volop aan het lessen en het gaat echt steeds beter:)! We hebben nu 2 niveaus afgerond en gaan nu echt beginnen aan het moeilijke gedeelte. We kunnen nu alle losse moves geleerd en in niveau 3 komen de combinaties van deze moves, heb er echt zin in! Ik wil hier op Aruba zoveel mogelijk leren maar ga in NL zeker verder met lessen. Intussen zijn er al aardig veel mensen op Perle d’or die les hebben, dus danspartners zat! We gaan nu ook vaker naar echte salsa cafés om te kunnen oefenen, spannend maar wel heel leuk want het begint nu eindelijk ergens op te lijken..! We zijn ook nog uitgenodigd voor een gezellige BBQ bij onze salsa teachers, echt heel gezellig! Dat lieve schattige hondje op de foto’s heet Luna en is van hen hoe schattige is die?!?!?!?!?

Joyce is ook nog jarig geweest en als verrassing hebben we haar meegenomen voor een brunch in het Hyatt! Lekker decadent kaviaar en oesters eten om 10 uur ’s ochtends, en natuurlijk het dessert taart en chocoladefontijn..! Wat een hemels buffet hebben ze daar… Daarna wilden we natuurlijk ook nog wel (illegaal) een duikje nemen in het zwembad en natuurlijk van de glijbaan!

Niet te vergeten mijn stage: Mijn stagebegeleidster is inmiddels al langs geweest en vond alles erg goed gaan:) Na de Fun Department ben ik gaan werken bij Guest Relations, niet heel veel geleerd maar wel fijn om een beetje afwisseling in je werk te hebben. Ik ga maandag beginnen te werken bij de congierge voor één week en daarna dan eindelijk Front Desk! Ik moet ook langzamerhand gaan beginnen aan mijn stageverslag, iets waar ik totaal geen motivatie voor heb omdat ik al 8 uur per dag, 6 dagen per week werk. Soms moet ik me erg gewoon aan herinneren dat ik geen fulltime baan heb maar nog op school zit.! Vreemd om dan weer een stageverslag voor school te maken.. Ben stiekem toch wel blij dat ik nog student ben, dat leven is toch een stuk minder zwaar, haha!

Oohh ik heb trouwens ook een ticket geboekt naar Curacao..! Die kans kon ik eigenlijk niet laten schieten.. We gaan met een groep van 6 mensen van 11 juli tot 14 juli naar Curacao, de 15e vlieg ik dan terug naar NL. Ik kijk er echt heel erg naar uit en weet zeker dat dit de perfecte afsluiting van deze periode zal zijn.. Daarnaast zal ik natuurlijk Kerwin weer zien die daar ook stage loopt! Echt super leuk!!!

Nou, dat is dan was weer mijn Arubaanse leven in een notendop! Ik zal vast wel een heleboel zijn vergeten te vertellen, maar de foto’s zeggen hopelijk genoeg!

Liefs en dikke kus van mij!





  • 10 Juni 2008 - 14:01

    Sander:

    Hee Dushi,
    Jaja lastig is dat he, als je al een tijdje niet je verhaal geschreven heb! Diep in je geheugen graven!! :):) Leuk verhaal weer!!
    Dikke kuss, xx liefs

  • 10 Juni 2008 - 15:01

    Paps & Mams:

    Lieve Michelle, Leuk dat jij weer alles op heb kunnen schrijven. Veel plezier tijdens je laatste weken. Goed dat jij de dagen in Curacao heb kunnen regelen. Spijtig zijn wij ook in het buitenland als jij terugkomt, maar wij zullen jou eind juli weer zien.
    Kusjes:)

  • 10 Juni 2008 - 15:12

    Brechtje:

    Wijffie! :D

    Wat leuk weer wat van je avonturen te lezen! Zo te lezen gaat 't erg goed met je, goed te horen! Fijn ook dat je lieffie er weer even was!

    Geniet nog van je laatste weken daar, en natuurlijk van je dagen in Curaçao!
    Ben erg benieuwd naar je foto's, zet je die nog op deze site?

    Liefs,
    je zussie ;)

  • 10 Juni 2008 - 15:29

    Car:

    Hee chickie! eindelijk weer een verhaaltje! leukleuk! heb superzin in curacao!
    dikke kus

  • 10 Juni 2008 - 17:23

    Joyce:

    Hey Dushi!!

    Leuk verhaaltje weer en ach als je de belangrijkste dingen vertelt heb je na aankomst nog wat nieuwtjes voor thuis, is ook leuk lijkt me!

    xxx

  • 10 Juni 2008 - 22:09

    Steef:

    Mies! Het werd weer eens tijd ;) We gaan er nog een paar super weken van maken en dan lekker chillen op Curacao! Heb er zin in!! :D
    Kus!

  • 11 Juni 2008 - 07:28

    Wesley :

    Ey moppie,

    leuk om te horen dat nog steeds alles ok is daar Want toch als grote broer maak ik me wel zorgen…

    En maak je maar geen zorgen ik kom je wel halen van de luchthaven aangezien pa en ma er niet zijn . Leuk kan ik ook met me susie salsa dansen. Nou heel veel plezier nog doe rustig aan en dan komt alles goed. Spreek je snel weer als je terug bent. Much love je broer xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Palm Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2008

Leaving on a jetplane

21 Juni 2008

Foto's

10 Juni 2008

Aruba Ariba!!

24 April 2008

Eindelijk bericht vanuit ARUBA!

22 Maart 2008

From Aruba with Love..!
Michelle

Actief sinds 11 Feb. 2008
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 9334

Voorgaande reizen:

15 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: