Bon bini! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu Bon bini! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu

Bon bini!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Michelle

18 Februari 2008 | Aruba, Palm Beach

Hoi allemaal!

Mijn eerste bericht vanuit het zonnige Aruba! Het is inmiddels de 4e dag op Aruba! Mijn eerste indruk na deze dagen: erg heet, veel Amerikaanse toeristen, aardige mensen, grote hotels en hele mooie stranden! Na een vlucht van 12 uur werden we bijna weer op het vliegtuig terug naar Amsterdam gestuurd, en dat alles omdat wij eerlijk waren over onze reden van verblijf! Blijkbaar moet je gewoon liegen en zeggen dat je op vakantie bent, anders gaan ze erg moeilijk doen..! Bij aankomst op perle d’or, het studentencomplex waar ik deze 5 maanden zal verblijven, kregen we ook al een goede indruk van het studentenleven op Aruba! Ik heb het gevoel alsof ik mijn eerste jaar campus op de hotelschool herbeleef..! Mijn tweepersoons appartement heb ik inmiddels ingericht en ik voel me er al een beetje thuis.. Maar het blijft natuurlijk wennen om zo ver 5 maanden zonder zonder je familie en je lieve vriendje te zijn ! Ik mis ze dan ook heel erg..! Maar dankzij alle lieve mensen om me heen voel je je hier niet snel alleen! Iedereen is gelukkig erg aardig en behulpzaam en je maakt erg snel contact!
We hebben Aruba al aardig ontdekt met behulp van de taxi, we hebben namelijk nog geen auto maar die komt hopelijk snel! Gister na een dagje strand, zee, zon en heerlijke cocktails (pina colada!!!), lekker in het zwembad duiken en dan onder de (helaas) koude douche. Vandaag was mijn officiële eerste ‘werkdag’ in het Westin Aruba Resort en is mijn zware leven als stagiaire op Aruba pas echt begonnen! Het levensmotto van Aruba is: ‘doe niets vandaag wat morgen ook kan’ oftewel poco poco!! Dat heb ik vandaag ondervonden: mijn eerste werkdag duurde maar liefst 3 uur, waarvan ik 2 ½ uur heb moeten wachten..! Ik begin dus bij de Housekeeping voor 6 weken, daarna Front Office voor 6 weken en vervolgens ga ik op verschillende afdelingen werken! Morgen moet ik dan echt om 08:00 uur beginnen en wordt het zwoegen in de linnenkamer..spannend spannend!! Ik houd jullie op de hoogte!!

Xjes en Liefs, Michelle

  • 19 Februari 2008 - 07:51

    Gonny:

    Hi michelle
    leuk om jou bericht te zien van uit het verre Aruba,ik weet zeker dat het allemaal wel gaat lukken met jou en de andere meiden.
    En het zal ook wel eens niet gaan maar ook dan moet je door zetten.
    leuk al die fotos met jullie op dat prachtige strand
    Hoe vond je het boekje met onze wijzen woorden,mischien heb je er wat aan
    Nou groetjes aan allemaal
    xxxxxxxjes je moeder
    PS succes met je werk in het hotel


  • 19 Februari 2008 - 08:18

    Wesley:

    Hee hallo dan,

    Ik vind dat wij hier in Nederland ook maar een beetje van dat Arubaanse cultuur moeten toevoegen :) vooral dat poco poco!! En we beginne bij Fiën.
    Maar het ziet er zeker mooi uit al die witte stranden en mooie bootjes (Ohw even een tip over die bootjes niet in de avond met jongens een stukje gaan varen je weet nooit wat er kan gebeuren.)
    Maar ja ik had het over witte stranden en mooie bootjes Ach het is wel jammer dat jij alleen de komende 6 weken vieze Wc potten moet gaan schrobben en vieze bedden moet verschonen en om 8 uur je bed uit moet. Maar Gelukkig hoef je dat niet alleen te doen want ik zag dat je genoeg vriendinnetjes heb om je te helpen :)
    Nou veel plezier daar en werkse

    Groetjes je broertje XxX

  • 20 Februari 2008 - 08:44

    Simone:

    Nog een nachtje en dan wordt de groep uitgebreid met 2 personen!

    Mich ik zie je morgen!

    xxxx Siem

  • 20 Februari 2008 - 16:54

    Cathy:

    Heee liefie! Hoe is het met je? Lekker aan het genieten? Hoe bevallen de eerste dagen? En het eiland zelf? En is je kamertje al helemaal ingericht? Letten jullie wel goed op elkaar?! Hele dikke kus
    p.s. stuur even wat zon deze kant op!

  • 22 Februari 2008 - 15:18

    Annie Kuiper:

    Hoi Michelle
    Wat leuk om foto's te zien via jouw site van Carlijn. Ook jullie volg ik via deze weg. Blij dat het zo goed gaat met jullie 4tjes. Pas goed op jezelf en heel veel plezier daar

  • 24 Februari 2008 - 15:37

    Marja En Sophie:

    Hallo,
    Het ziet er allemaal geweldig uit. Hopelijk bevalt het je goed. Net was je vriendje nog hier en hebben we het natuurlijk nog over je gehad. Veel groetjes van ons allemaal, binnenkort stuur ik je een wat langer bericht.
    Marja Michels

  • 26 Februari 2008 - 09:01

    Gonny:

    Hoi michelle
    Ik zie dat je de extra foto,s ruimte heb ontvangen.
    Het ziet er echt lekker tropische uit hoor,we kunnen niet wachten om daar ook lekker ,samen met jou van te genieten.
    Ook leuk om al die reactie te lezen,en leuk om jullie 4tjes happy te zien.
    Ik hoop dat je nog snel iets een keer op de site zet.
    groetjes je moeder kusjesxxx en groetjes aan de andere meiden
    Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Palm Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2008

Leaving on a jetplane

21 Juni 2008

Foto's

10 Juni 2008

Aruba Ariba!!

24 April 2008

Eindelijk bericht vanuit ARUBA!

22 Maart 2008

From Aruba with Love..!
Michelle

Actief sinds 11 Feb. 2008
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 9357

Voorgaande reizen:

15 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: