Aruba: 'one happy island!!' - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu Aruba: 'one happy island!!' - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michelle Oosthuyzen - WaarBenJij.nu

Aruba: 'one happy island!!'

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Michelle

13 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen!

Vrijdag 15 februari vertrek ik dan naar het zonnige Aruba om daar stage te lopen in het Westin Aruba Resort!! Op deze site zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn spannende avonturen op Aruba en kunnen jullie mijn mooie foto's bekijken! Jullie kunnen natuurlijk ook weer berichtjes voor mij achterlaten..!
Ik zal jullie missen, tot over 5 maanden!!!

Kusjes en veel liefs van mij

  • 14 Februari 2008 - 08:35

    Steef:

    Nog maar 1 nachtje slapen...heb er heel veel zin in! :D Laat me even weten of het inchecken gelukt is..ben tot 14.00 bereikbaar, daarna verdediging!

    Kus

  • 14 Februari 2008 - 08:39

    Wesley :

    Heel veel plezier daar in dat zonnige Aruba en ik zie je natuurlijk in april.
    Much love Je broetje

  • 14 Februari 2008 - 08:45

    Brechtje:

    He zus,

    Geniet er ontzettend van, want het is een super kans!!!!
    Ik zie je in april.. :-)

    x

  • 14 Februari 2008 - 09:10

    Paps & Mams:

    Leuk idee! Geniet ervan! Jij heb het verdient!
    Veel liefde en kusjes. Wij houden van je.
    Tot april.
    Paps en Mams:)

  • 14 Februari 2008 - 12:36

    Lil:

    Hey Lieve KIWI!!!

    Nog 1 nachtje, Geniet lekker de komende maanden ik weet zeker dat je er nooit spijt van zult gaan krijgen!! We keep in touch. tot over 5 maanden..!

    Love you, Lil

  • 14 Februari 2008 - 14:02

    Car:

    aaah nog maar 1 nachtje!! heb er echt zoo veel zin in, we gaan er een toptijd van maken!
    tot morgen! dikke kus

  • 15 Februari 2008 - 18:20

    Eline !:

    Hee schoonzusje !
    Heel erg veel plezier in Aruba, en ik kom je zeker nog wel bezoeken :D !
    Ik ga je wel missen hoor !

    Xx kusje

  • 17 Februari 2008 - 10:22

    Floor:

    He Lieve rooie!

    Als het goed is lig je nu al lekker met je ass in de zon te genieten! Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat je kamer een beetje bevalt. Veel succes morgen op je eerste dagje!!
    Ik mis jullie nu al!
    Luvjoe! Kusje Flo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2008

Leaving on a jetplane

21 Juni 2008

Foto's

10 Juni 2008

Aruba Ariba!!

24 April 2008

Eindelijk bericht vanuit ARUBA!

22 Maart 2008

From Aruba with Love..!
Michelle

Actief sinds 11 Feb. 2008
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 9359

Voorgaande reizen:

15 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: